Hoe bel ik naar de lijn?

Vanuit Nederland belt het 0909-0730 nummer met de vaste telefoon met uw mobiel belt u goedkoper met credits.

Vanuit België doet u het zelfde alleen is het beter om van uit België altijd met credits te bellen dat is 0,50 cent per min goedkoper. 

Hoe waardeer ik credits op?

 Dat leggen wij stap voor stap uit op de credit pagina.

Hoeveel kost de lijn.

Elk land heeft zijn eigen tarieven 0,90 cent  voor Nederland met de vasten telefoon. Met uw mobiele telefoon 1,50 en de kosten van uw mobiele telefoon met credits 1 euro per min. All-in. Naar België 1,50 per min of via credits en het 078 nummer voor 1, euro per min.

Hoe weet ik de beschikbaarheid van de persoon die ik graag zal willen spreken? En waar kan ik hun aanwezigheid tijden vinden?

Ja iedereen heeft een rooster week staan met de tijden dat ze er zijn. Dit staat op hun eigen pagina bij de omschrijving van de medium, paragnost,helderziende of kaartleggers daar kan u alle informatie vinden over de persoon die u graag zal willen spreken.

Sommige zijn OOK buiten hun vaste tijden online. Maar hun rooster word elke week neer gezet,

Hoe weet ik dat deze site goed beveiligd is en dat ik op een veilige manier mijn beltegoed bij jullie kan kopen?

Onze website is door de uitgever voor ieder keurmerk getest en gecontroleerd. Nadat wij aan de strenge eisen voldaan hebben krijg je een certificering van het ACM.

Deze keurmerken zijn ook te zien op onze website.

 

 

Bieden alle mediums, paragnosten , helderzienden en kaartlezers het zelfde?

Nee ze hebben allemaal hun eigen specialiteiten dit is ook allemaal te lezen bij hun eigen pagina.

Bieden jullie ook korting?

Wij hebben regelmatig aanbiedingen voor de beller hou gewoon de website in de gaten.

Bieden jullie ook stageplaatsen?

Nee die hebben wij niet.

Wat zijn bij jullie de verdiensten?

 Je krijgt bij ons 0,40 c.p.m.

Als je in het bezit bent van een KVK en BTW nummer krijg je ook nog de BTW uitbetaald boven op die 0,40 cent.

Bij je KVK moet wel vermeld zijn voor paranormale diensten niet voor muzikant b,v 

Ik heb storing/vertraging met de mail waar de code van mijn credits opstaan.

Als u na 15 min nog geen mail heft ontvangen neem dan even contact met ons  op.

Per mail credit of via telefoonnummer 0031613281497 het telefoonnummer is van maandag tot zondag te bereiken van 09:00 uur tot 19:00 uur.

PS: let goed op dat u wel het juiste e.mail adres gebruikt voor uw credits.

na 15 min nog niets te hebben ontvangen contact opnemen met onze klantenservice. let wel op dat u het juiste e.mail adres gebruikt met uw aankoop.

Ik wil opwaarderen maar is er een storing?

Nee als er een storing is vermelden wij dit op de site.

Hebben jullie ook een mail adres?

Jazeker hebben wij een mail adres. 

Mag een medewerker de verbinding verbreken of mijn vraag niet beantwoorden?

Hopelijk zal het niet nodig moeten zijn. Maar op uw vraag terug te komen JAZEKER mogen ze dat als U naar doet tegen een van onze medewerkers mogen zij de verbinding verbreken met U.

VRAAG: Kan ik ook feedback geven over de ervaring die ik heb gehad.

Jazeker u kunt uw ervaring achter laten in ons gastenboek. Heel graag zelfs daar helpt u ook andere mensen mee.

En het is altijd fijn als er een complimentje voor de hulpverlener in ons gastenboek staat.

Als ik bel naar jullie en ik heb een klacht wat kan ik dan doen?

Als u een klacht heeft moet u zich wenden naar ons servicepunt onze hulpverleners mogen niet zeggen over hun collega’s zeggen en het heeft ook geen zin om hun daarmee te belasten en zij kunnen uw  klacht niet oplossen.

Alleen wij kunnen dat en bij een gegronde klacht zullen wij ook overgaan om uw beltegoed terug te betalen. 

De klacht kan bij ons ook anoniem gedaan worden over een hulpverlener wij spreken de hulpverlener er op aan.

klacht over consulent.